سهاسها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

.

سوال و جواب وبلاگی

1392/3/12 1:43
نویسنده : مامان سها
133 بازدید
اشتراک گذاری

از طرف مامانی تسنیم نازنازی به بازی سوال و جواب وبلاگی دعوت شدم.من خیلی دوست وبلاگی ندارم.مامانی تسنیم که منو دعوت کرد.منم مامانی سروش و سروین رو دعوت میکنم به این بازی.

اینم سوالایی که باید جواب بدم:

 

 

 

به نام خدا

1-بزرگترین ترست در زندگی؟

ترس از تنهایی....

2-اگه 24 ساعت نامرئی میشدی چه میکردی؟

میرفتم مدرسه شوهرم ببینم چه جور معلمیهنیشخند

3-اگه غول چراغ چادو توانایی برآورده کردن یه آرزوی 5 تا 12 حرفیتو داشته باشه..چه آرزویی میکردی؟

شفای مریضا

4-از میان سگ .اسب .پلنگ.گربه و عقاب کدام را دوس داری؟

اسب

5-کارتون مورد علاقه دوران کودکیت؟

زنان کوچک.بامزیزبان

6-درپختن چه غذایی تبحر نداری؟

من همه چی رو بلدم بدرستم.یه همچین کدبانویی ام منمژه

7-اولین واکنشت موقع عصبانیت؟

قهر قهر میکنم.......

8-با مرغ.دریا.اورانیوم و خسته یه جمله بساز؟

مرغ خسته دل به دریا زد و اورانیوم رو برداشتتعجب

9-دو بیت شعر که خیلی دوسش داری؟

بشکست اگر دل من   به فدای چشم مستت

سر خم می سلامت   شکند اگر سبویی

10-اگه بخوای با تونل زمان فقظ به یک روز از زندگیت در حال گذشته یا آینده سفر کنی اون روز کدام است؟

اون روز عرفه ای که کربلا بودم و روبروی گنبد آقا ابولفضل نشسته بودم.

11-چه رنگی هستی و چرا؟

صورتی. سرزندگی رو توش میبینم

12-اگه قرار باشه از ایران بری کدوم کشورو واسه زندگی انتخاب میکنی>؟

فرانسه.آخه برج ایفل رو خیلی دوس میدارمعینک

13-بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟

من رسیدم عزیزم.5+7 تا بوسخجالت

14-اگه قرار باشه سه نفر از آشنا ها رو امشب به مهمونی دعوت کنی اون سه نفر کی هستن؟

خونواده سه نفره عمو حمیدم.

15-اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه زندگی حذف کنی اون کلمه چی بود؟

مرگ

16-کسی را که بخواهی ملاقات کنی؟

مامانم(یادش گرامی)

17-اسم دیگه واسه وبلاگت انتخاب کن؟

سها،یه نعمت آسمونیقلب

18-خودتو شبیه چه میوه ای میدونی؟

خربزهخوشمزه

19-سه خصوصیت اخلاقی بدت؟

حساس.زودرنج.ترسو

20-کاشکی.......

کاشکی با بابایی و سها بریم زیارت خونه خدا...

اوهتموم شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زینب السادات(مامان تسنیم)
12 خرداد 92 12:15
پس با این کدبانویی واجب شد یه روز بیاییم خونتون خدا مامانت را رحمت کنه(نوشته بودی یادش گرامی خیلیییییییییییی ناراحت شدم) انشاالله سه تایی برید مکه
مامان سروش و سروین
12 خرداد 92 22:35
مرسی عزیزم که من رو دعوت مردی و خوشحالم که دوست نینی وبلاگی تون هستم. ولی من نمی دونم باید چه کار کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد