سهاسها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

.

یک رکورد جدید...

1392/3/19 9:39
نویسنده : مامان سها
92 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلک مامان

دیروز سه تایی رفتیم حرم.خیلی خوب بود.تو هم حسابی بازی کردی و چون از صبح زود بیدار بودی،زودی هم خوابت برد.تازگیا ساعت خوابتو عوض کردی...نمیدونم چرا؟؟سوالدخملم ،همیشه تا ساعت 30/9-9 خواب بودی ها اما الان ساعت 7 صبح بیدار باش میزنی...د.....د .......د.......د..... .خوب مامانی خوابش میاد عزیزمخمیازه. آهان،میخواستم از رکورد جدیدت بگم:دیروز بعد از اینکه از حرم برگشتیم خونه، یه کمی بازی کردی و بعد شروع کردی به غرغر خواب.ساعت 7 بلاخره خوابت برد.گفتم یه ساعتی میخوابی و سرحال پامیشی و تا آخر شب که دوباره لالا کنی . ساعت 7 شد 8 . 8 شد 9 .9 شد 10.اینقده ناز خوابیده بودی که دلم نیومد بیدارت کنمبغل،هر چی با بابایی سروصدا کردیمو حرف زدیم،بیدار نشدی که نشدیتعجب. ساعت 10 که شد،بردمت روی تختت  و تا خود صبح لالا کردی نانازم. و ساعت 7 صبح که بابایی میخواست بره مدرسه ، بیدار شدی..... الهی من فدا ت یعنی اینقده خسته بودی گلم؟؟؟؟آخه مگه چه کار کردی بودی غیر بازی؟؟؟

دوستت دارم نفسم.ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عرفان
19 خرداد 92 9:42
سلام لطفا به وب ماهم سری بزنید من ومحمد صدرا تمایل به تبادل لینک داریم اگه خواستین بیاین و با ما تبادل لینک کنین ممنون
مامان تسنیم
19 خرداد 92 10:00
آخی عزیزم یادم میاد یه بار هم تسنیم همینجوری از 8 خوابید تا 9صبح فردا اینقدرررررررررررر نگران شده بودم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد