سهاسها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

.

وتو آمدی....

1392/7/6 10:00
نویسنده : مامان سها
268 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچک خوشبختی من

برای خوشبخت بودن،مادر بودن کافیست و من مادرم...

همیشه دلم میخواست مامان شم...نمیدونم چرا فکر میکردم بهترین مامان دنیا میشم...از همون موقع ها

واسه تربیتت نقشه می کشیدم...چیا بهت یاد بدم....کجاها ببرمت...توی دلم واسه  روزای با تو

 بودن نقشه می کشیدم...تا اینکه بلاخره یه روز سرد زمستون،اومدی توی دلم و من مامان شدم...چه

 شیرین بود حس حضورت...حس حرکاتت...حس نفس کشیدنت...و نه ماه زیبا که در می ریشه کردی،

تا اون صبح پاییزی که توی آغوشم آروم گرفتی...یک ماه...دو ماه...سه ماه...چهار ماه و دوازده ماه از

 اون روز گذشت و تو نفسم، یک ساله شدی...

خدایا،دخترم رو به تو می سپرم و برای همراهیش توی مسیر زندگی،از تو کمک میخوام...نگهدارش باش

و به من لیاقت داشتن این گل زیبا رو عط کن.

لحظه به لحظه با تولد نازدونه مامان و بابا

ادامه مطلب

لحظه به لحظه با تولد نازدونه مامان و بابا

 

و اولین لحظه دیدار.....خدایا شکرت

 

دوستت دارم مامانمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

افسانه مامان پارمین
6 مهر 92 17:40
عزیزم ، چقدر ناز بوده این فرشته کوچولو . به جای من کلی ببوسش
مامان سها
6 مهر 92 21:46
وای خدا چقد این عکسا قشنگن مامانی خیلی باسلیقه ای تولدش هزار بار مبارک ایشالا همیشه شاد و خوشحال باشه دوستت داریم سها کوچولو
خاله زهرا
7 مهر 92 22:54
الهی فدای اون معصومیتت بشم خاله جون,چقدر دلم واست تنگ شده
زهرا (مامان طه )
8 مهر 92 20:55
قربونت برم گل خاله عزیزم بروزم
خاله سمیه
12 مهر 92 16:57
سلام خواهر نازنینم چند روزی همه سیستم کامپیوتر مون ریخته بود بهم واسه همین نتونستم بهتون سر بزنم وگرنه من همچنان مشتری پر وپا قرص وبلاگت هستم مثل همیشه،با سلیقه،مبتکرانه و عالی بود
مامان مهرسا و مسیحا
20 مهر 92 17:46
ای جانه دلممممم چقد بامزست مامانی جون با افتخار لینک شدین..


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد