سهاسها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

.

یک "نه" قاطعانه

1392/7/16 7:21
نویسنده : مامان سها
138 بازدید
اشتراک گذاری

عروسکم تازگیا "نه" گفتن رو تمرین میکنه و در جواب هرچی ازش می پرسم میگه "نه".

دیروز سالروز ازدواج خانم فاطمه و حضرت علی بود...تی وی روشن بود و منم توی آشپزخونه داشتم

 تدارک ناهارو می دیدم...خانمی کنار در ورودی ایستاده بود و نمیدونم با دیوار،لوستر یا ماشین

 لباسشویی؟؟؟ داشت حرف میزد،اومدم تریپ مادربزرگی بردارمزبان،از ته دلم گفتم مامانی

 ایشالا عروسیت... خانمی توی چشام نیگا کرد و با قاطعیت گفت "نه"...گفتم: چرا مامانی؟

نمیخوای عروس شی؟ دوباره با همون قاطعیت گفت "نه". گفتم: دوست نداری مامانی؟

  دوباره گفت "نه". و از من اصرار و از خانمی انکار.جوری بحث میکردیم که انگار خواستگارا 

پشت در صف کشیدن و منتظر جوابن.

البته دخملم خواستگار زیاد داره هااا. اما فعلا میخواد درس بخونهنیشخند

07500000   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله سمیه
16 مهر 92 17:47
خب راست میگه بچه،میخواد درس بخونه.چرا اینقدر اصرار میکنی؟!!!!
علامه كوچولو
17 مهر 92 8:29
سلااااااااااام اگه واقعا درس رو بهونه ميكنه به حرفش گوش نده اعيادتون مبارك روز ملي كودك مبارك انشاءالله هميشه خوش باشين پس شما هم مشهدي هستين؟!خانواده منم مشهدن اما خودم فعلا در تبعيد به سر ميبرم هرچي خدا بخواد
مامان تسنیم
17 مهر 92 13:17
حالا وسط حرفای به این مهمی با دیوار و... میگی انشاالله عروسیت؟؟؟خوب چی کارش داری بچمون را
مامان سها
2 آبان 92 6:16
لطفا دیگه به دخملیمون از این پیشنهادها ندین خب
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد