سهاسها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

.

دندون+سیزده ماهگی

1392/8/15 11:52
نویسنده : مامان سها
124 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز مامان

دیروز بلاخره دومین دندون دخملی جوونه زد...این چند شب گذشته خیلی با اذیت میخوابیدی مامانی و

تا صبح توی خواب انگاری ناله میکردی...نگو درد داشتی گلم...الهی مامان فدات شه...هنوز آثار

سرماخوردگیت کامل رفع نشده و گاهی سرفه های بدی میکنی...الهی مامان بمیره خانمم...کاش زودی

خوب شی... ناراحت

Flowers & Butterflyاما این روزای دخملم:Flowers & Butterfly

دخمل سیزده ماهه من این روزا کلی شیطون بلا شده...دیگه کامل راه میره، دنبال من راه می افته

و هرجا میرم پشت سرم ظاهر میشه،فقط خدا میدونه که چقدر ذوق میکنم این لحظه هالبخند.عروسک

کوچولوی مامان دیگه کامل منظورشو به من میفهمونه...کلی هم کلمه های جدید میگه...(همه رو بعد

با هم توی یه پست جداگونه میذارم)،حسابی با باباییش رفیق شده،مخصوصا از وقتی که من میرم

دانشگاه و با باباییش تنهاس،گاهی فکر میکنم باباییو بیشتر از من دوس داره و حسودیم میشهزبان.

خوابش خیلی کم شده و شبا یکی دوساعت بعد منو بابایی میخوابه...مجبوریم خودمون به خواب بزنیم

تا خانمی هم چرتش بگیره،توی این به خواب زدنا،بابایی زودی خوابش میبرهنیشخند و من همچنان در خواب

وبیداری تا اینکه خانم گل گیج بشه وبخوابه...یه رقاصی هم شدههههنیشخند...بی دنگ میرقصه،نمیدونم از

کجا یاد میگیرهمژه؟؟؟

دخملی بیدار شد،برم تا همه رو پاک نکردهابله

To be continued

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله سمیه
16 آبان 92 10:12
هزار هزار ما شاءالله،چشم نخوره ایشالا.
مامان اهورا(نرگس)
23 آبان 92 1:08
مرواریدت مبارک گلم...
مامان سها
7 آذر 92 18:15
ان شاالله فقط لقمه حلال بیاد زیر این دندونات و نوش جونت هم بشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد