سهاسها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

.

سالگرد عقد منو بابایی

1392/9/18 11:16
نویسنده : مامان سها
126 بازدید
اشتراک گذاری

جوجوی مامان

امروز سالگرد عقد منو باباییه...سه سال پیش من و بابایی به هم بله گفتیم و شدیم همسفر راه

 زندگی... چه روزای خوبی رو کنار هم داشتیم تا به امروز و اگه هزاران بار به عقب برگردم بازم انتخابم

 همین خواهد بود...وحالا در سومین سالگرد عقدمون تو پیشمونی و این یعنی من خیلی خوشبختم...

 خوشبختم که بابایی رو دارم و خوشبختم که تو رو دارم...

همسرم دوستت دارم قلب

 شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله سمیه
18 آذر 92 11:44
بابا عاشق... مبارکه .ان شاءلله سالهای سالهای سال در کنار هم شاد و سلامت و خوشبخت زندگی کنید. _____________________________________________________________________________________________________________ پاسخ: آبجی خانم خجالت کشیدم
خاله زهرا
19 آذر 92 23:53
مبارکه مهرتون پایدار _______________________________________________________________________________________________________________- پاسخ: مرسی آبجی خانم...شماهم همینطور ایشالا...زینب و ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد