سهاسها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

.

لحظه های ناب مادری

1392/9/30 15:13
نویسنده : مامان سها
115 بازدید
اشتراک گذاری

02100000عشق مامان02100000

وقتی شبا موقع خواب بوسه بارونم میکنی.....

وقتی گاهی برای خواب،دستت رو دور گردنم حلقه میکنی و اونقدر به چشام نیگا میکنی تا خوابت

 ببره.....

وقتی میگم مامانی بوس، میای و بوسم میکنی.....

وقتی از خواب بیدارمیشی و تا چشمت به من می افته با اون صدای نازت میگی :" ماما".....

وقتی گاهی به خاطر شیطونیات بهت اخم میکنم و تو در جواب گردنتو کج میکنی و با یه لبخند میگی:

 "ماما"....

وقتی از غریبه ها دوری میکنی و توی بغل من آروم میشی.....

وقتی چیزی رو میخوای که دستت بهش نمیرسه، اونوقت میای پشت سرم و میگی: "ماما" و تا میگم

جان مامان، میدوی توی اتاق و تند تند میگی: "اینا اینا اینا".....

اونوقته که من لحظه های ناب مادری رو احساس میکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سها
30 آذر 92 18:47
هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد