سهاسها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

.

مستقل مستقل...

1392/10/9 14:51
نویسنده : مامان سها
521 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم

در اولین روزای 16 ماهگی داری به سوی مستقل شدن قدم بر میداری.... این روزا دیگه دوس داری

 خودت قاشق به دست بگیری و غذاتو بخوری که البته بعدش باید سر تا پا لباساتو عوض کنمنیشخند.

 اما خوشحالم که گامی دیگر به سوی خانم شدن برداشتی.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله سمیه
9 دی 92 17:52
سهای نازم!دوستت دارم
مامان تسنیم خانوم
11 دی 92 8:02
خاله جونی لا اقل بشین روی زمین اون صندلی پاک کردنش به این راحتی ها نیست ها
خاله زهرا
11 دی 92 13:24
آره بابا بذار خودش یاد بگیره غذا خوردنو...من اشتباه کردم,محمدصالح الان داره. ۴ساله میشه اما هنوزم باید غذا رو بذارم دهنش.
مامان اهورا (نرگس)
12 دی 92 12:33
پس چی مامان جون...من دیگه دلم می خواد کارامو خودم انجام بدم...
مامان سها
24 دی 92 20:24
سها جون ورودت رو به دنیای مستقل ها تبریک می گم دوستت دارم
مامان سها
پاسخ
منم شما رو و سها جونو دوس دارم خاله حون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد