سهاسها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

.

صد روزگی

1391/10/16 18:11
نویسنده : مامان سها
160 بازدید
اشتراک گذاری

هوراهورااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تشویق

گلم امروز صد روزه شد.مبارک باشه مامانی من.حالا اونقده بزرگ شدی که مامانی روز میشناسی.با در و دیوار خونه دوست شدی و وقتی که سرحالی باهاشون حرف میزنی.شیطونک من خیلی هم تلویزیون نیگاه میکنی.چشم ازش بر نمیداری و با اونم حرف میزنی.من و بابایی میخواستیم نذاریم شما تلویزیون ببینی،آخه نی نی کوچولوهایی مثل ناناز من نیاید به تلویزیون خیره بشن اما مگه میشه جلوتو گرفت.به هر طرف میخوابونمت یه جوری برمیگردی و نیگاه میکنیچشمک.ظاهرا چاره ای نیسماچ.واست کتابم که میخونم به عکساش نیگا میکنی و ذوق میکنی. بابایی دیروز یه عالمه واست کتاب خرید.گمونم میخواد تو رو هم مثل خودش کتابخون کنه.مامانی من ،اینقده خواستنی شدی که دلم واست میترکه خانمم.ایشالا پیر شی عزیزم.قلب

عکسای جدیدتو واسه آقاجون اینا میذارم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد