سهاسها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

.

باز آمد بوی ماه مدرسه...

1392/6/23 23:17
نویسنده : مامان سها
82 بازدید
اشتراک گذاری

عسلکم

مامانی از امروز دوباره دانشجو شد.بعد از سه ترم مرخصی به خاطر تولد تو بهترینم،امروز دوباره رفتم

 دانشگاه.از یه طرف دلم واسه درس و دانشگاه تنگ بود و از طرفی دلم نمیخواست به خاطر من اذیت شی

گلم...تصمیم داشتم انصراف بدم،اما بابایی خیلی اصرار به ادامه تحصیل من داره و خداروشکر که برنامه

 درسی این ترم جوری شد که اکثر کلاسام سمت بعدازظهر افتاد و من با خیال راحت میتونم بذارمت پیش

 بابایی..امروزم مثل ترم های قبل مامانی درس خونت روز اولی رفت سرکلاسنیشخند...که البته به خاطر عدم

 حضور دانشجویان محترم کلاس بعد نیم ساعت تموم اعلام شدزبان و شما گلم که بیرون دانشگاه با بابایی

توی ماشین بودی خیلی اذیت نشدی..کاش اذیت نشی مامانی...آخه دوس ندارم به خاطر من بهت

 فشار بیاد...آخه تو عشقمی ....همه امیدمی...همه زندگیمی..13900000

یه دنیا دوستت دارم عروسکمزبانکده محصل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد