سهاسها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

.

قالب جدید وبلاگ

1392/6/29 18:44
نویسنده : مامان سها
129 بازدید
اشتراک گذاری

http://girlygifs.com/wp-content/uploads/2011/04/lildaisy.gifفرشته کوچولوی منhttp://girlygifs.com/wp-content/uploads/2011/04/lildaisy.gif

بلاخره مامانی تونست یه قالب اختصاصی واسه وبلاگت درست کنه....هوراااااااااا....البته خیلی حرفه ای

نیست و فقط فعلا عکستو بالای قالب گذاشتم....اما به زودی یه قالب حرفه ای واست درست میکنم..

دارم روش کار میکنم مامانی...

دوستت دارم هزار تاماچ

پی نوشت:اون دو تا نقطه روی صورت دخملی هیچ ربطی به عکس دخملی نازم ندارهنیشخند...اون نقطه ها اسم وبلاگ هستش که هرکاری کردم حذف نشدزبان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله سمیه
29 شهریور 92 13:08
آفرین به این مامان هنرمند
علامه كوچولو
30 شهریور 92 8:26
به به! سلام عجب مادر هنرمندي دست ما رو هم بگيريد تولد قمري دخمل نازتون مبارك انشاءالله در سايه الطاف حضرت علي بن موسي الرضا عليه السلام زندگي خوش و با سعادتي داشته باشين
مامان تسنیم
30 شهریور 92 11:10
خیلی هنرمندی خانوم یه کلاس آموزشی برامون بذار
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد