سهاسها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

.

رنگ مهر....رنگ تو

1392/7/1 19:50
نویسنده : مامان سها
167 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک مامان

ماه مهر هم اومد...همیشه مهر برام یادآور مدرسه بود...

اولین روزی که وارد دبستان شدم و گریه و گریه... اون روزی که مامانم هم باهام سر کلاس نشست.

وقتی رفتم کلاس اول راهنمایی،دیگه خانمی شده بودم واسه خودم، دیگه تنهایی می رفتم مدرسه.

اولین روزی که رفتم دبیرستان...می ترسیدم...اما بازم مثل همیشه بچه درسخون بودم و شاگرد اول.

وبلاخره بازم یه اول مهر دیگه رفتم دانشگاه....

اما الان دیگه مهر برام بوی مدرسه نداره..

الان دیگه مهر رنگ تو رو داره.

تا 6 مهر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله سمیه
2 مهر 92 11:05
سلام مامان سها انشاالله ماه های دیگه سالم برات همینقدر خوشبو بشن خدائی حال میکنی چقدر زود برات نظر میذارم؟!!!!!!! سها گلی رو برام ببوس،لپشم بکش.
مامان اهورا
2 مهر 92 11:09
مهر سها پاینده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مامانی زود بیا آتلیه خونگی مارو ببین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد