سهاسها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

.

بی خوابی

1392/7/30 8:36
نویسنده : مامان سها
183 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک من

شما مگه خواب نداری مامانی؟؟خوب کی نصف شب از خواب پا میشه،سه ساعت مامانی و باباییشو

کچل میکنه بعد میخوابه؟هااااااااااااااااااااااااااا.با کلی ناز و بوس خانمی رو خواب کردم که مثلا کمی درس

بخونم...نیم ساعت نگذشته بود که چشمتون روز بد نبینه،خانمی یه غلتی توی خواب زد و چشاشو نیمه

باز کردو تا چشش افتاد به لب تاپ، تموم زحمتای مامانی دود هوا شد شکلک های شباهنگShabahangو خواب از سر ململک

 پرید... حالا بماند که چه گریه هایی میکرد که چرا لب تاپو جمع کردین؟؟؟میخوام برم روش بشینم

 نی نی ببینمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد...خو مامانی توی این گرونی دلار من دیگه نمیتونم لب تاپ بخرم اگه خراب

 شه...مگه گوشش بدهکار بود...حالا که لب تاپو جمع کردید منم تا صبح بیدار میمونم نمیزارم

بخوابیدشیطان.... اینجوری شد که الان موش موشک توی خواب نازه و مامانی که بیشتر از

ساعت 7 نمیتونه بخوابه ،بیدارهboredom.gif....جرات نمیکنم لب تاپو روشن کنم کمی درس بخونم...می ترسم

 بیدار  شه داغ دلش تازه  شه دخملم..

یعنی من این ترم واحدامو پاس میکنم آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فلفل نبین چه ریزه....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان تسنیم
30 مهر 92 13:14
خوب مامانی بچمون خوابش نمیومده دیگه
خاله سمیه
30 مهر 92 17:32
بچه ام میخواسته ببینه خوب درستو میخونی یا نهشایدم میخواسته مطمئن بشه یه وقت به بهانه درس خوندن با لب تاپ بازی نکنی
مامان سها
2 آبان 92 6:13
ای سهای شیطون چه قیافه مظلومی هم به خودش گرفته آدم دلش نمیلد چیزی هم بهش بگه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد