سهاسها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

.

16 ماهگي

1392/11/6 10:58
نویسنده : مامان سها
535 بازدید
اشتراک گذاری

17 ماهگيت مبارك مامانم

من اومدم بعد دوباره يك ماه مريضي دخملي كه ختم به خير شد خداروشكر... اما اينبار اون ميكروب بي

تربيت اونقده جا خوش كرده بود كه مجبور شديم با پني سيلين دورش كنيم... الهي بميرم واست ماماني

كه سه تا امپول هم زمان خوردي... چقده من مامان بدي هستم،خودم به خاطر ترس امپول نزدم اما

واسه توزديمناراحت. عوضش زودي خوب شدي گلم،اما من همچنان مريضمابرو.

دخملي مامان امروز وارد 17 ماهگي شد.

سهاي من ديگه خانمي شده.كلي حرف ميزنه.كلي شيرين زبوني ميكنه.كلي از منو بابايي دلبري ميكنه.

كلي هم شيطوني ميكنه.بدو بدو ميكنه.عاشق كتاب خوندنه.عاشق نقاشي كشيدن و البته خوردن هم

زمان مداد رنگيهاشهنیشخند.يك ماهه كه رژيم غذايي گرفته... قربونش برم از همين الان به فكر باربي شدنه

زبان.از اسباب بازياش فقط عروسكاشو دوس داره. كلي باهاشون حال ميكنه.. توي بازياش براشون مادري

ميكنه... بغلشون ميكنه،بوسشون ميكنه،بهشون غذا ميده، مي خوابوندشون... كلا هم با كلاه و جوراب

عروسكاش ميونه خوبي ندارهنیشخند.موهاي خوشگلش بلند شده اما همچنان نميذاره ببندمشونزبان.

خلاصه اينكه خيلي گل شده.راستي عكسم نميذاره ازش بگيرمعینک

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

خاله سمیه
7 بهمن 92 17:48
بد نبینی خواهر جون،خدا رو شکر که سهای گلم زود خوب شد،ان شاءالله خودتم خوب خوب خوب بشی 17 ماهگی سها جونم هم مبارک
خاله زهرا
8 بهمن 92 19:20
ایول به این مامان شجاع...عزیزم ترس نداره آمپول که ...از سهابپرس که سه تاشو باهم زده
مامان تسنیم خانوم
12 بهمن 92 9:30
باید مثل ما با دوربین مخفی عکس بندازی
مامان سها
پاسخ
دوربين مخفي خخخخخخخخخخخخخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد