سهاسها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

.

اولين برف زمستاني

1392/11/12 15:27
نویسنده : مامان سها
481 بازدید
اشتراک گذاری

يكي يدونه من

بلاخره گذر برف به مشهد هم افتاد.ديروز اولين برف زمستاني باريدن گرفت، هر چند كوتاه و كم، اما

دلنشين و زيبا.دوربين نداريم كه عكس بگيرم.دخملي گلم هم به خاطر سرماي 7 درجه زير صفر اين

روزا،مهمان خانه است.مهمونامون رفتن و ما دوباره تنها شديمخنثی.

دوربين زودتر بياد دستم به قول ماماني تسنيم با دوربين مخفي چندتايي عكس بگيرم از اين روزاي

دخملي.

 

شيرين ترين مكالمه اين روزاي من با دخملي:

مامان: عشق من كيه؟

سها : منننه

مامان : عسل من كيه؟

سها : منننه

مامان : دخمل ناز من كيه؟

سها : منننه

مامان : بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عقیق
13 بهمن 92 7:09
واقعا؟اولین برف بوده؟من فکر میکردم امسال چند بار برف توپ اومده مشهد. برف بازی با بچه ها خیلی کیف داره اینم برای عشق و عسل و دخمل ناز مامانش و البته خاله ش
مامان سها
پاسخ
+ اره خاله جون اولين برف بود. بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد