سهاسها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

.

دنیای این روزای سها (2)

1392/6/29 1:30
نویسنده : مامان سها
186 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان

4 روزه دیگه وارد هفت ماهگی میشی.این چند روزه کمی درگیر بودم ،راستش سرمای سختی خورده بودم و حالا که لالایی،میخوام از کارای جدیدی که هرروز یاد میگیری بنویسم که یادم نره چقدر ماه شدی گلم.( تا گفتم لالایی،بیدار شدی و الان داری با اون چشای خوشگلت نیگام میکنی.)            دوستت دارم.

دیگه خانمی شدی واسه خودت.احساس میکنم تمام نیگاهات و حرفاتو حرکاتت معنی دار شده.یه جوری نیگام میکنی که میخوام بخورمت.باهام حرف میزنی،با همون دددددد و اغغغغغغغغغغغا گفتنت.یه کمی هم قلدر شدی عسلکم.وقتی چیزی رو که توی دهنت کردی ازت میگیرم، چنان گریه ای میکنی که منو وادار به عذر خواهی میکنی و دوباره بهت پسش میدم.باشه مامانم ،فعلا روزای پادشاهیته گلم.

این روزا یاد گرفتی زبونتو یه وری میدی بیرون.

دس دسی هم میکنی مامانم.الهی قربون اون دستای کوچولوت بشم.

دیگه کامل میشینی.همونطوری که نشستی اینقده تکون میخوری که دور خودت می چرخی.

تازگی هام یاد گرفتی که پاهاتو کج میکنی و میشینی.قربون این ابتکارات بره مامانی.

از تلویزیون نیگا کردن هم که نگو.خیلی دوس نداری اما اگه بخوای چیزی رو نیگا کنی ،از هر جهتی باشی خودتو می چرخونی سمت تی وی.      

دیگه داری غرغر میکنی.الان میام مامانییییییی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سروش و سروین
5 اردیبهشت 92 14:24
عزیزم . خدا نی نی نازت رو برات حفظ کنه. از طرف من ببوسش. انشاءا... همیشه سلامت باشید....
مامان سروش و سروین
6 اردیبهشت 92 13:22
مرسی عزیزم بابت راهنمایی تون. لطف کردین.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد