سهاسها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

.

دنیای این روزای سها(3)

1392/6/29 1:30
نویسنده : مامان سها
200 بازدید
اشتراک گذاری

ماچقلبستاره منماچقلب

سهای خوشگل مامانی این روزا همچنان مشغول بزرگ شدنی.هر روز کارای جدیدتری یاد میگیری.اینقده ماه شدی که نگوبغل.تازه ترین کاری که انجام میدی اینه که از دیشب واسه چهار دستو پا کردن داری تمرین میکنی.هی به حالت چهاردستو پا خیز برمیداری اما قربونت برم یهو دستات ول میشه و با صورت میای رو زمین.الهی قربونت برم مامانی من که گاهی هم حرصت در میاد و هی غررررررر میزنی.مامانی دست از تلاش برندار.ایشالا تا یکی دو هفته دیگه راه میافتی.

یه کار جالبی دیگه ات اینه که همونجور که نشستی خودتو میکشی جلو و حرکت میکنی.مامانی خیلی بانمک این کارو میکنی.هی میذارمت عقب، هی میام میبینم اومدی جلو.گاهی هم اینقد خودتو تکون میدی که با صورت میخوری زمین.دخملم مواظب خودت باش.

خانمی خوشگل من این روزا کمی هم بداخلاق شدیقهر.فکر میکنم به خاطر دندونات باشه .آخه هنوز خبری از دندون نیس که نیسناراحت.

فرشته کوچولوی مامان، حالا دیگه منو وقتی می بینی خیلی ذوق میکنی و دست وپا میزنی و میخوای بیای بغلمبغل .تازگیا هم یه کوچولو غریبیت میکنه توی جمع و چنان گریه ای میکنی که اشکات دونه دونه میریزه . الهی مامان فدای اون اشکات.مامانی هیچ وقت اینجوری گریه نکن. من دلم میترکه آخهماچ.

خانمی  برده بودمت دکتر واسه چکاب هفت ماهگی.آقای دکتر گفت خیلی وزن نگرفتی.آخه خیلی بد غذا شدی .اصلا توی غذا خوردن با من همکاری نمی کنیعصبانی.تا قاشق رو میبینی دهنتو قفل میکنی و باید به زور چند قاشق بکنم تو دهنتگریه.مامانی اینم گفتم که بدونی چقده شیطونی میکردی و مامان همش غصه میخورده.مامانی غذا نخوری کوچولو می مونی هاااااااااااااااااااااااااا.از من گفتن.بعدا نگی مامانی خوب بهم زورکی میدادی غذا رو.من تمام تلاشمو میکنمsmile смайлики смайлы.کاشکی این بد غذایی به خاطر دندونات باشه گلمافسوس.

کلا با پتو هم که میانه خوبی نداره دخملم.شبا توی خواب تا پتو رو میکشم روت، اونقده غلت میزنی که میندازیش کنار.مامانی خوب سرما میخوری گلمکلافه.

یه تصمیم جدید گرفتم مامانی.میخوام دیگه شبا بخوابونمت توی تخت خودت.باید دیگه مستقل بشی خانمم.دیگه واسه خودت خانمی شدی عسلمفرشته.

اینم شرح این روزای منو ستاره کوچولوم.

دوستت دارم هزارتاماچماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد