سهاسها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

.

شیرین شیرین مامان

1392/4/27 0:19
نویسنده : مامان سها
116 بازدید
اشتراک گذاری

گلم،عشقم،عسلم

وای که چقده شیرین و ماه شدی این روزا.دو سه روزیه که از درودیوار و مبل و میز تی وی و پای مامانی

 و بابایی میگیری و پا میشی.وای که میخوام بخورمت فسقلی مامانماچ.وقتی میخوای یه کار ممنوعه

بکنی،مثلا میخوای دستمال کاغذی یا کاغذ بخوری،یه نیگا به من میکنی و لبخند میزنی و وقتی بهت

 میگم مامانی نخور،زودی میکنی توی دهنت و با خنده فرار میکنی.قربونت بشه مادر.

تازگیام که یاد گرفتی میری پشت مبل ها....اولا گیر میکردی و گریه که بیام درارمت اما حالا دیگه

 حرفه ای شدی و خودت سرو ته میکنی میای بیروننیشخند.شکر مامان،قربون اون انگشت کوچولوت

 برم که باهاش به همه چی اشاره میکنی و به من میفهمونی که چی میخوای..... یه لوستر صورتی

توی ورودی خونه اس که یه چند روزه  بدجوری نظرتو به خودش جلب کردهزبان.آخه اونقده خوشگل

باهاش حرف میزنی که گاهی بهش حسودیم میشه.مژه

این روزا دخمل ناز مامان بیشتر و بیشتر از همیشه توی دلمون جای خودشو باز کرده.....الهی الهی

الهی همیشه بخندی گلم.دوستت دارم مامانم یه دنیا

ماچماچماچماچماچ 

      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فاطمه کوچولو
27 تیر 92 0:22
سلام خدا واستون نگه داردش
سودابه
27 تیر 92 2:51
آهای مامانی شنیدن کی بود مانند دیدن خوب عکسش رو بزار ما هم ببینیم دیگه قول میدیم ماشالله بگیم.وای یادم رفت واسه چی اومدم اینجا سلام.نوه گلم محمد متین در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده اما من قبلا با همراهم به نی نی های دیگه رای دادم لطفا شما بهش رای بدین کد ش683است که باید به شماره 20008080200ارسال بشه قبلا از رایتون سپاسگزارم به خونه وب من و نوه های گلم تشریف بیارین خوشحال می شیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد