سهاسها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

.

تدارک تولد

1392/5/28 17:11
نویسنده : مامان سها
145 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی من

دیگه چیزی به تولدت نمونده..به یک سالگیت...کمتر از دو ماه دیگه یک ساله میشی...دوس دارم یه تولد

 خوشگل واست بگیرم...واسه همینم دارم واست تزیینات یا همون تم تولدت رو درست میکنم...خودم دارم

 این کارو میکنم...دوس ندارم بدم واست طراحی و آماده کنن...دوس دارم کار دست خودم باشه...همه

 شون رو با مقوا برش دادم و آماده کردم...هنوز کامل کامل نشده اما قشنگ شده...تم گل و پروانه

 صورتی قهوه ای...عکسشو واسه یادگاری واست میذارم اینجا... دارم تلاش میکنم که تولدت در عین

سادگی زیبا و به یاد موندنی بشه.. مامانی خیلی دوستت دارم...ایشالا تولد 120 سالگیت دخترم...ماچ

 

 

توی تمام مدتی که دارم روی تزیینات کارمیکنم...از اونجاییکه علاقه شدیدی به خوردن کاغذ داری...مجبورم

همه چیو روی تختم بزارم که یه وقتی موش کوچولوی بی دندون ما هوس کاغذ خوری نکنه و تم تولدشو به

باد ندهزبان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان تسنیم
30 مرداد 92 9:15
وااااااااااااااااای چه مامان خوش ذوق و سلیقه ای
خاله زهرا
16 شهریور 92 14:54
افرین به این مامان هترمند
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد