سهاسها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

.

زینب خاله تولدت مبارک

1392/5/28 17:22
نویسنده : مامان سها
185 بازدید
اشتراک گذاری

نانازی من

خاله جون یه نی نی ناز به دنیا آوردههورا.اسمشو گذاشتن زینب خانم...وای چقده دوس دارم عزیز

 خاله رو از نزدیک ببینم...کاش زودتر دیدارها تازه شه...مامانی دیگه تو تنها نیستی...وسط همه پسر

 عموها و پسر خاله ها،حالا زینب خوشگل خاله میشه همبازیت...البته اگه زود به زود همو ببینید.عینک

عزیز خاله..فرشته کوچولوی من...خوش اومدی.

 birthday Glitter graphics

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ضحی
29 مرداد 92 9:11
خدای من خواهرزاده انقدررررر عزیزه بهت تبریک میگم عاشق خواهرزادمم اینم آدرسشه خواستی بهش سر بزن توی لینکام هست(یکی یه دونه زهره دردونه)
مامان تسنیم
30 مرداد 92 9:14
عزیزم مبارکه ما که همچنان دخترمون تو فامیل تکه
خاله زهرا
14 شهریور 92 23:31
ممنون عزیزم فردا زینب گلم یک ماهه میشه و من تازه تونستم به وبلاگ سهای عزیزم سر بزنم.زینب و سها فقط 11 ماه تفاوت سنی دارن حتما دختر خاله های خیلی خوبی میشن. دلم براتون تنگ شده.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد