سهاسها، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

.

مبارکه، مبارکه، تولد 4 ماهگیت مبارکه

1392/6/29 1:29
نویسنده : مامان سها
132 بازدید
اشتراک گذاری

جوجوی مامانقلب

امروز که دارم می نویسم، سومین روز از 5 ماهگیته مامانیتشویق. این دو سه روزه هم درگیر واکسنت بودم. آخه 5 ماهگیتو با خوردن واکسن شروع کردی. قربونت برم که ایندفعه موقع زدن واکسن بیدار بودی و کلی گریه کردی.دلم ترکید تا تموم شدناراحت. خدارو شکر بعدش آروم شدی و لالا کردی .خانم پرستاری که واکسنتو زد دستش خوب بود و خیلی اذیت نشدی. واکسن دو ماهگیتم همین خانم پرستاره زد.من که خیلی دعاش میکنم.عزیزم ازروزی که وارد ماه پنجم زندگیت شدی، کلی کارای جدیدتر میکنی. از همون شبی که واکسن خوردی و اومدیم خونه شروع کردی به غلتیدن.قبلا هم غلت میزدی اما الان دیگه حرفه ای شدی ،هر فرصتی پیدا میکنی میغلتی روی شکمت .دیگه نمیشه تنهات گذاشت، خطرناکه سهانیشخند.الهی فدات شم وقتی ذوق میکنی جیغ میکشی. توی حرف زدن کلی پیشرفت کردی و با همه چی حرف میزنی. گاهی هم غر میزنی .اینقده بانمک غر غر میکنی مامانی . خلاصه اینکه هر روز بهتر از دیروز .هر روز داری شیرین تر میشی و خانم تر.

 عشق من  ایشالا تولد صد سالگیت.ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد